myspace

جرح الحبيب: حلم عاشق

جرح الحبيب

Monday, April 30, 2007

حلم عاشق




أرى الآن أمامي موجة عالية في بحر عارم تأخذ خوف قلبي و ترمي به بعيدا عن كل العاشقين و تلقي
به في جزيرة خالية من البشر فتلتهمه الديابة و الوحوش البرية و أنا أهلل فرحانة بموت الخوف الذي كان يهدد مشاعري تجاهك حيث أنه كان يقول لأفكاري كل ليلة : نعم إنه سيتركك تتألمي و تفيض دموعك عذابا يوما و أجد نفسي أرتجف من تملكه لي ..و أبدأ في عراك مع نفسي و حرب مع حبي إليك .. إني الآن تحررت منه فإني أرى نفسي بين ذراعيك في رداءناصع البياض و تتألق أنت هناك معي كنجم في ليلة عيده .. و جلسنا حينئذ يقفز من عينينا سهمان يتقابلان شوقا .. و نقول حينها "إنتهت الآلام فلنبدأ الحياة
posted by osha at 2:24 AM

1 Comments:

اوشا بجد نورتينى
بجد بقى انا حسيتك اوى اوى فى البوست دة
لانة لسة حاصل معايا بالظبط من يوم واحد
بجد متتصوريش كنت فرحانة قد اية
ربنا يخليكو لبعض يارب
ويجعل ايامكو كلها سعادة
اكيد ليا زيارات دايمة لمدونتك
تحياتى

April 30, 2007 at 4:38 PM  

Post a Comment

<< Home

myspace