myspace

جرح الحبيب: السهر و آلام الانتظار

جرح الحبيب

Tuesday, April 17, 2007

السهر و آلام الانتظار





ماذا تفعل إذا سئمت من بعد حبيبك عنك؟
هل تيأس وتفكر سريعا في آخر أم تخلص له و تترك له قلبك و تذهب ورائه كما يذهب وتسهر و تعد نجوم الليالي حتى يأتي و بفارسه و يخطفك من الوجود .................كفاية أسئلة بقا بس ياريت برضه تجاوبوني بصراحة و من غير خجل و خوف من الصراحة أنا هابدأ و هاحكي بصراحة و بجد مش هذارعشان تعملو زيي مع إن هاتقولو حرية شخصية بس هاعمل إللي علية و أمري على الله بصو بقا أنا بحب و بحب الحمد لله بجد ومن قلبي و عقلي وواثقة من الحب دة بس في ظروف وحشة أوي تعوقني أنا و حبيبي و ساعات بيصيبني يأس إننا نكمل و بحاول أشوف نفسي مع حد تاني غير إللي وهبتله قلبي و عقلي بس الحمد لله الفكرة بتخرج من دماغي بسرعة وألاقي حاجة بتقولي و كإنها هاتف بيقول في وداني -يابت إصحي دة حبيبك و أخوكي و صاحبك وكل شئ في حياتك- و بعدين ألاقي نفسي رجعت معرفش لعقلي و لا لجنون نفسي مافوقش منه لغاية لما أموت.............ززصدقوني دي حكايتي في كلمات بسيطة قليلة على إللي بحبه و على الشعور إللي بياخدني ليه كل مابابعد عنه ياريتكو تحبو زيي الحب إللي أنا فيه عامل زي الحلم الطويييييييييييييييييييييييل إللي ياريت عمري يطول معاه و مايخلص خالص و أعيش أشرب منه مع حبيب عمري كله و أيامي إللي فاتت وإللي جاية
posted by osha at 2:57 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

myspace